Бекітемін
Мектеп директоры: С.Б.Биртаева
Талдысай ЖОББМ бойынша
2020-2021 оқу жылына арналған мектепішілік тәрбие жұмысын бақылау жоспары
Мектепішілік бақылау (МІБ) – бұл тәрбие үрдісін жан-жақты талдауды айқындайтын басқару функциясы. Мекепішілік бақылау мектептегі тәрбие үрдісінің қаншалықты деңгейде сапалы жүзеге асырылатынын, педаоготар мен мектеп басшалрының өз міндеттерін қаншалықты деңгейде орындалатынын айқындауға мүмкіндік береді.
МектепішілІшік бақылау жүйесі қамтамасыз етеді:
- Тәрбие үрдісінің жағдайы туралы ақпаратты жинақтау және өңдеу;
- Оларды жүзеге асыру барысындағы басқару шешімдерінің арасындағы өзара байланыс.
Мектепішіік бақылау жүйесі жоспарлы, негізделген және жан-жақты болуы керек, ал оның нәтижесі – оптималды басқару шешімдерін қабылдау үшін негіз болуы шарт.
Мектепішішік бақылау көмегімен келесіні оқып меңгеруге болады:
- I. тәрбие үрдісінде
- Оқушылардың тәрбиелік деңгейі
- Оқушылардың қоғамдық белсенділігі
- Сынып жетекшілер жұмысының сапасы
- Ата-аналардың тәрбие үрдісіне қатысуы
- Жалпы мектептік дәстүрлі іс-шаралардың сапасы
- Оқушылардың денсаулық және физикалық дайындық деңгейі
- Педагогикалық босаңсыған балалармен өткізілетін алдын алу жұмыстарының сапасы
- Дарынды балалармен жұмыс сапасы
- II. Педаогогтардың тәрбие жұмысының жүйесі, ал нақты:
- Сынып жетекшілердің әдістемелік дайындық деңгейі
- Педагогикалық тәжірибені тарату механизмі
- Тәрбие үрдісінің сапасына қойылатын талаптар жүйесі
III. Тәрбие үрдісіне қатысушылардың психологиялық жағдайы, ал нақты:
Мұғалімдер мен оқушылардың психологиялық қолайлы жағдаятының деңгейі
Мектепте оқушылардың, мұғалімдердің, ата-аналардың дискомфортының деңгейі
Мектепішілік бақылауды жоспарлау оқу жылына жоспарланады және мектептің тәрбиелік міндеттерін жүзеге асыруда қолданылады, педагогикалық ұжымның тәрбие жұмысының тиімділігі мен нәтижелігінің жүзеге асуын зерттеуге қолданылады.
Бақылауда тұрған сұрақты зерттеуге кіріспей тұрып, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары (қажетінше ӘБ жетекшісі, әлеуметтік педагог және т.б.) бақылау жоспарын құрады. Зерттелетін сұрақтың кейбір аспектілерін зеттеу блойынша жауаптылар белгіленеді, бақылаудың мерзімдері анықталады.
Әр тексеруші анықтама құрады, онда барлық жетістіктер мен кемшіліктер және бақыланатын аспектінің деректері анықталады. Бақылау қорытындысы бойынша директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарының жанындағы кеңес өткізіледі, онда барлық алынған нәтижелерден қорытындылары мен ұсыныстарымен жалпы талдау анықтамасы жазылады. Осы анықтама сынып жетекшілердің ӘБ отырысында, директордың жанындағы кеңесте немесе мектептің педагогикалық кеңесінде оқылады.
Қыркүйек
№ |
Бақылау |
Мақсаты |
Орындаушы |
Уақыты |
Өткізу қорытындысы |
1 |
Тәрбие жұмысының жоспарлануы 1-11 класс жетекшілері |
Класс жетекшілердің жоспарларын құруда оқушының жас ерекшелігін ескеруі , кластың өзекті мәселесімен ,мақсат міндетімен тақырыптың сәйкестігін тексеру, өткен оқу жылының қорытындысы негізінде жасалғанын анықтау. |
ТІО |
1-2-апта |
Класс жетекшілер ӘБ анықтама |
|
Оқушылардың оқулықпен қамтамасыз етіліуі Мектеғп кітапханашысы |
Оқушылардың оқу жылы басында оқулықпен қамтамасыз етілуін анықтау, әлеуметтік жағдайына байланысты оқушылардың толықтай қамтамасыз етілгіендігін анықтау. |
ТІО Әлеуметтік педагог |
1апта |
Анықтама |
2 |
Оқушылардың қызығушылығы мен шығармашылығын дамытатын үйірмелер мен секциялар жұмысының ұйымдастырылуы |
Үйірме және спорттық секциялардың жұмыс жоспарларын, өткізу уақыттарын, бала тізімін тексеру |
ТІО, Жетекшілер |
3-апта
|
Анықтама |
3 |
Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау, денсаулығына байланысты сабақ жіберген оқушылар санын ,сабақтан қалу себебін анықтау
1-11 класс оқушылары |
Ай бойы оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру |
ТІО |
4 апта |
Анықтама |
4 |
Кабинеттердің санитарлық-гигиеналық жағдайы. Санитарлық талаптардың сақталуы |
Оқушылардың денсаулығын сақтауына санитарлық талаптардың толықтай сақталуын бақылау |
Мектеп директоры ТІО Мектеп медбикесі |
1 апта |
Анықтама |
4 |
Есептегі оқушылардың үйірме жұмысына қатысуын бақылау |
Оқушылардың қамтылуы |
ТІО, класс жетекшілер |
1 апта |
Анықтама-тізім |
5 |
1,5 – сынып оқушыларының жаңа сатысындағы бейімделуі Психолог |
1,5 – кластардағы сабақтарға қатысу, сауалнама жүргізу, психолог зерттеулері |
Психолог ТІО |
4 апта |
Анықтама Педконсилиум |
Қазан
№ |
Бақылау |
Мақсаты |
Орындаушы |
Уақыты |
Өткізу қорытындысы |
1 |
Бастауыш кластардағы тәрбие сағатының өткізілу сапасы және кластың тәртібін бақылау 1-4-класс жетекшілері
|
Тәрбие сағаттарына, өзін-өзі тану және т.б сабақтарына ену |
ТІО, психолог |
Жыл бойы |
Анықтама |
2 |
Есепте тұрған оқушылармен жұмыстың жүргізілуі. |
Есепте тұрған оқушылармен жүргізілген жұмыстарды талдау |
ТІО, психолог, соц педогог ,класс жетекші |
апта |
Анықтама |
3 |
«Мектепке жол» акциясының қорытындысы |
Акцияның өткізілу деңгейін бақылау |
ТІО, соц педогог |
1-апта |
Анықтама |
4 |
Мектеп бойынша оқушылардың тәрбиелік деңгейі |
Оқушылардың мектеп бойынша тәрбиелік деңгейін анықтау диогностикасының қорытындысы бойынша деңгейін бақылау |
ТІО, психолог |
2-апта |
Анықтама Педкеңес |
5 |
Ата-аналармен жұмыс / 1,5-кластың ата-аналар жиналысына қатысу/ |
Ата-аналар жиналыстарына қатысу |
ТІО,класс жетекші |
4 апта |
Анықтама |
Қараша
|
|
|
Қараша айы
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Желтоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Желтоқсан айы
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қаңтар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ақпан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Наурыз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сәуір |
|
|
Желтоқсан айы
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мамыр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||